Innowacje dzięki AI i digitalizacja
Ponad 75 proc. firm chce wdrożyć technologię AI w ciągu najbliższych pięciu lat.
ChatGPT, Copy.ai, DALL-E czy Autowriter.tech – generatywne AI weszło szturmem w nasze codzienne życie. Coraz śmielej korzystamy ze sztucznej inteligencji, bawiąc się jej możliwościami. Również biznes otwiera się na sztuczną inteligencję, szczególnie w obszarze marketingu oraz kreacji, widząc w niej przyszłość. Jednak technologie cyfrowe to nie tylko programy do tworzenia treści czy obrazu, to również sposób na to, by biznes szybciej i efektywniej radził sobie ze złożonością zachodzących zmian.
Sztuczna inteligencja pomaga firmom w znacznie lepszy, bardziej przewidywalny sposób zrozumieć świat zewnętrzny. Konsumenci coraz dokładniej określają, czego chcą. A są to spersonalizowane produkty i doświadczenia z marką. Analityka pomaga firmom z sektora FMCG zrozumieć kontekst, w którym się poruszają, a następnie, dzięki sztucznej inteligencji, możemy skalować tę bezpośrednią relację między całą rzeszą...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta